czwartek, 1 sierpnia 2013

SIĘ SZYJE....

Tworzę, -> to za dużo powiedziane, ale oswajam maszynę to już trochę lepiej.
Moje poczynania są głośno komentowane przez moich chłopaków i tak po pierwszej publicznej publikacji orzekli że stworzyłam kurczaka !
Jakby ktoś miał wątpliwości ...

No ale....  zawzięłam się , doszyłam ręce i zrobiłam sexi pantalonki !

W sumie moja lala już skończona, ale muszę dozować napięcie ;-)

 *****************************************

Dziękuję za odzew w sprawie wymiany naparstkowej. Odezwę się do Was mailowo.
Jeśli ktoś jeszcze jest zainteresowany - zapraszam.
A jeszcze jakby się ktoś trafił z innego kontynentu jak Europa... tym bardziej zapraszam !!

9 komentarzy:

  1. Kurczak...hmm....taki oskubany ,na rosół ? ;)
    Przy odrobinie wyobraźni ;)
    A tak poważnie..galotki ekstra ...czekam na cd :)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają chłopaki wyobraźnię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się dobrze przyjrzeć to taka "golaska" przypomina kurczaka :))
    Galotki bardzo seksowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. FFajny ten. ... kurczak???? ;) oj taki żarcik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem piórek tego kurczaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow galotki sama haftowałaś? Są śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był kawałek materiału z haftowanymi kwiatuszkami ;-)

      Usuń
  7. Podziwiam Twoje tildowe szycie. ja co prawda ma ksiązki tildowe ale jeszcze nie zdołałam uzbierac tyle wolnego czasu i odwagi aby sie wziąć za ich szycie
    te pantaloniki sa super fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)