poniedziałek, 29 lipca 2013

NAPARSTKI I ZABAWA NAPARSTKOWA !

Coraz więcej moich znajomych wie, że zbieram naparstki.
Będąc w Polsce moja kolekcja powiększyła się o kolejne dwa: z Chin i z Egiptu (prezenty od podróżujących znajomych):


Phii , jakie to banalne. Naparstki. Zaczęło się całkiem niewinnie, gdy dostałam pierwsze takie cudo. Wcześniej widziałam na blogach, że można to zbierać, ale jakoś wtedy mnie to nie poruszyło.
Poruszyło z tym pierwszym darowanym.
I teraz gdzie jestem jako pamiątkę przywożę sobie naparstek.
Żałuję tylko, że wcześniej się za to zbieractwo nie zabrałam. Nie mam teraz naparstków m.in. z Paryża, Londynu, Lizbony ....

Są takie miejsca na świecie do których mnie jakoś specjalnie nie ciągnie, ale fajnie mieć stamtąd naparstek, jak np z Chin ;-)

I tu chciałabym Wam coś zaproponować. WAM - zbieraczom naparstków.
Proponuje wymianę, naparstkową.  Z miejsca gdzie mieszkacie, czy też wypoczywacie. W zamian oferuję naparstek z Madrytu.
Czy znajdzie się ktoś chętny ?
A może znacie kogoś kogo by taka wymiana zainteresowała?



Mam nadzieję, że chociaż 5 naparstków wyślę i nowych dostanę ;-)

pozdrawiam naparstkowo !





10 komentarzy:

  1. Ha fajna zabawa. Ja mam zaledwie dwa naparstki. Jak będę w Olsztynie to się rozejrzę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się chętnie przyłączę, ale nie zbieram naparstków. Mam jeden, który szuka dobrego domu. Ceramiczny, kolorystyką i wzorami przypomina naczynia z Włocławka (biało granatowe). Przygarniesz? Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem chętna.
    Moja przygoda z naparstkami zaczęła się rok temu, ot tam, zupełnie niewinnie, będąc tu w naszych okolicach Krynicy, Szczawnicy postanowiłam przywieźć jako pamiątkę z wyprawy na Jaworzynę .. i poszło dalej. Jeśli jesteś chętna, jak będę przywiozę (post z 1 września 2012r., a z Nowego Sącza może być?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zbieram, ale będę mieć na uwadze naparstek ze stolicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zbieram...i chętnie się wymienię na naparstek z Sosnowca lub Katowic:)
    W tym roku ruszam do Czarnogóry i mam nadzieję,przywieźć kilka stamtąd ,więc będę o Tobie pamiętać :)
    Pozdrawiam z sosnowca:)
    Kasia
    Podaję maila ,gdybyś chciała podesłać mi swój adres:)
    xgalaktyka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zbieram... ale aktualnie jestem na urlopie nad morzem i jest!
    Z Chłapowa. Zobaczę w pobliskim Władysławowie, może będą też mieć :-)
    Chętnie wyślę i mogę dorzucić z Krakowa, jeśli jesteś chętna.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to się stało, że tutaj mnie jeszcze nie przywiało? :) Witam kolejną Zbieraczkę i oczywiście zapraszam do zaglądnięcia do mnie - tam znajdziesz wszystkie moje aktualne propozycje na wymianę. Zapraszam też na stronę Mojej Kolekcji Naparstków, która niedawno ruszyła w nowej odsłonie pod adresem http://naparstek.com.pl/ w zakładce "Kolekcjonerzy naparstków" już pojawiło się kilka osób, z którymi także można nawiązać kontakt w sprawie wymiany :) Oczywiście już dodaję Twojego bloga do podglądanych. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem chętna na wymiankę więc śmiało pisz na
    becia.dm@interia.pl ;) Ja jestem z trójmiasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi.
    Beautiful blog. I collect thimbles. I am living Turkei.
    Maybe you can visit my thimbles world.

    http://tulinsthimbles.blogspot.com.tr/

    Greetings

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)